طلبت منهم ووصلتني البيجاما مبقعه ومشقوقة من اكتر من اسبوعين اطلب انهم يرجعوها ومحدش قبل يجي ياخدها بقالي اسبوعين ببعتلهم ومحدث جي ياخدها
باقي الصفحات بيرجعوا على طول مفيش الاهمال دا
الاوردر اتاخر جدا وعاوزه اعمل استرجاع من قبل العيد ولحد دلوقتي مش عارفه اعمله
وكدابين اوحش ستور انا تعاملت معة وملابسهم سيئة ضاعت الفلوس حسبية ونعم الوكيل فيهم